Catharina de Kleine…pup story

Hey, zeg maar Katie hoor, dat bekt, pardon blaft beter. Dat van de kleine maak ik goed. Ze, je weet wel hullie zeggen dat ik grote poten heb en geen klein meisje blijf. Ik vind van mijzelf dat ik al best een grote meid ben hoor.

Ik mocht mee op vakantie, dat hebben we nu nog, je weet het nooit met deze twee gasten en is best wel spannend en leuk te gelijk. Steeds moet ik dan zo’n rijdend hok in, zit je net lekker, stopen ze al weer. Wat nou weer, weer eruit. Wat snuft het hier, ok moet ik leren, bloem,bij. Ze, je weet wel, mijn twee roedel genoten, ik noem ze Snoep en Snap. Die houden dáárvan, vakantie is hard werken hoor.

Warm was het…Effies bijkomen

Zie je Snoep dan komt Snap eraan. Snoep is wel een leuke hoor, daar mag ik alles van uitproberen, hij zit bij mij in de klas op puppy training. En maar roepen en doen, denk wel dat hij al een tijdje niet over is gegaan en is blijven zitten. Maar hij heeft wel erg lekkere snoepjes steeds. Voorlopig houd ik hem te vriend. Je kunt hem ook zo lekker bijten, geeft tie piepjes. Echt lachen.

Snoep en ik, op de boot

Snap, die is al van school, maar gaat regelmatig met mij een blokje om of we gaan met zijn drieën er op uit. Wel leuk, maar je moet echt oppassen voor die gast, die haalt steeds alles uit je bek. Echt joh, denk ik leuk, steen, gras, slak, konijnen keutels, plastic, krab. Hij vist het er weer uit. Nee, met Snap en ik weet ik het nog niet.

Met Snap op de schommel!

Ik mocht dus mee op vakantie en ging na het hok op wielen, met de boot naar Texel. Grappig zo’n plas met zout spul, niet te drinken. Wie verzint nou zo iets, ja Snap zei het nog, maar ja ik wil het zelf ervaren. Zo ben ik, nee, dat snap ik niet ook niet naar poging 5! Haha, ik houd ze voor de gek, hap, hap, hap, hap. Natuurlijk weet ik dat ik steeds in hun stofjes bijt en dan net effe een stukje vel mee neem. Auwie au, haha. Mag niet, weet ik, maar je klinkt zo leuk.

Samen met Snoep, koud zout spul

Zo’n vakantie, best een goede uitvinding. Zo kan ik werken aan mijn zin euh zindelijk worden. Want poep in je hok, nee dat is niet fijn hoor. Snapte ik eerst niet goed. Maar tja, zeewater. Dan moet het eruit. Open het hok nou, ik moet. Je hoor eens, sneller, niet eerst zo’n stofje aan. Blaf…verdikkeme te laat. Nou Snoep en Snap, ruimen jullie het dan maar op ook! Moet je die bleke koppies nou eens zien, slaap dan over dag eens wat meer. Dan heb je s’nachts minder last!

Ik doe het goed op gras, lekker spul is dat. Kauwen aan de ene kant, komt er aan de andere kant als soep uit. Maar model of niet, beeldig.

Als je op vakantie bent, dan maak je foto’s, die twee krijgen er geen genoeg van. Katie, zit, Katie blijf. Zit, lig, pak, vast. En steeds weer dat ding erbij. Geloof dat ik een goed model ben. In de 13 weken dat ik hier rondloop krijgen ze steeds lovende berichten over mij.

Zand in mijn oogjes.

Hoewel ik liever lekker op de bank lig, moet ik ook met allemaal vreemden dealen. Van die vrouwe mensen, hoge piep stemmen, dat ik leuk, sweet, cute en zo ben! Gaap dat weet ik toch, maar dat gegraai steeds in me vacht, houd daar eens mee op zeg. Het zat net goed. Kinderen zijn wel leuk, die doen net zoals ik, toe maar die konijnenkeutel in je mondje. Ja dropjes. Wruff, ik weet al, smaken maar meer.

Zat jij hier? Nou en!

Ik maak ook vrienden hoor, hele roedels lopen er van, ze bleh bleh bleh wel veel, dat doe ik dan terug. Wruff!! Schapen, herten, eenden, slak, paarden, kippen, worm, krab, kwal. Mag ze besnuffelen maar Snap zegt niet eten! Maar goed, Snoep is mee , dus valt er wel wat van de kar, Aardbei, kaas, plakje worst en lik slagroom. Echt joh, overal valt er hier wat te halen.

Ik met bleh, lekker zacht.

Mijn eerste vakantie is geslaagd, gelukkig hebben ze foto’s gemaakt kan ik deze delen met jullie.

Ik met Snoep en Snap.

Ps: plassen doen ze in een apart kamertje, ik vind dat dus vies en pies liever gewoon buiten in het gras! Stelletje smeer poetsen, maar vindt ze wel lief. Niet zeggen tegen ze! Anders mag ik weer iets niet. Hap, blaf, wruff.

5 thoughts on “Catharina de Kleine…pup story

Plaats een reactie